- −24 %
Microsoft 365 Business Standard, ESD
Office pro firmy do 300 zaměstnanců, obsahuje desktopové aplikace, cloudové úložiště, Active Directory a zároveň i online služby. Předplatné na 1 rok.
více o produktu
- Délka licence (měsíce): 12
- Edice: Business Standard
- Lokalizace: Multijazyčná verze
- Operační systém: Multiplatformní
- Typ použití SW: Firma
- Typ SW (Nový, upgrade, prodloužení): Nový
- Způsob dodání: Elektronicky
Elektronické licence do minuty
- Stav: Ihned ke stažení
Tyto produkty máme na skladě a k jejich odeslání není potřeba žádný další zásah našich operátorů, takže vám můžeme vybranou elektronickou licenci okamžitě odeslat. Jakmile provedete platbu, uložíme produkt do vašeho účtu na webu SW.cz a dáme Vám vědět prostřednictvím e-mailu.
Pokud zaplatíte platební kartou, obdržíte licenci do několika málo minut, a to klidně i v noci, o víkendu nebo třeba ve svátek. Jestliže se rozhodnete pro platbu bankovním převodem, svou licenci dostanete automaticky ve chvíli, kdy bude platba připsána na náš účet.
Podobné produkty
Microsoft Copilot
od 7 132 Kč
Microsoft 365 Business Standard
zahrnuje nejnovější verze aplikací Office, které vám pomohou při provozu a fungování menších firem do 300 zaměstnanců. Microsoft 365 obsahuje desktopové aplikace, cloudové úložiště, Active Directory a zároveň další online služby pro plnohodnotný chod vaší firmy.
Co je zahrnuto v Microsoft 365 Business Standard:
- desktopové aplikace Office:Outlook, Word, Excel, PowerPoint,OneNote(+ Access a Publisher jenom pro PC)
- hostování e-mailu s 50GB poštovní schránkou a vlastní e-mailovou doménou
- Microsoft Teams - aplikace pro hlasové hovory, pro týmovou spolupráci, HD videokonference
- 1 TB Cloudové uložiště na OneDrivu pro každého uživatele
- telefonická a webová podpora Microsoft
- Exchange Online (50GB email, kalendář) Mějte svůj e-mail, kontakty a sdílené kalendáře neustále po ruce
- SharePoint Online (sdílení a spolupráce, týmové schránky)
- Office Online - přístup k dokumentům Office z tabletu i mobilu
- podnikovou sociální síť pro spolupráci zaměstnanců z různých oddělení a lokalit pomocí různých obchodních aplikací.
Preferujete trvalou licenci? Kupte si licenci Office 2021!
Podívejte se na porovnání jednotlivých verzí Microsoft 365 Business
Klíčové funkce Microsoft 365 Business Standard:
Word
Vytvářejte, vylepšujte, sdílejte vaše dokumenty a upravujte soubory PDF. Nová čtecí obrazovka vám usnadní čtení a opravu hotových dokumentů, stejně jako pokročilé nástroje kontroly pravopisu. Tvořte blogy, seminární práce nebo začněte s psaním vlastního románu.
Outlook
Organizujte si e-maily, koordinujte plány a udržujte aktuální své kontakty. Díky sdílenému kalendáři tak můžete mít jednoduchý přehled o aktivitách vašich blizkých a již nikdy se vám nestane že zapomenete na vánoční besídku vašich ratolestí nebo vyzvednout babičku na nádraží.
Excel
Analyzujte a vizualizujte svá data novými a intuitivními způsoby. Excel automaticky vybere ten nejlepší graf a připraví odpovídající funkce. S dynamickým doplňováním dat vás bude tvorba tabulek opravdu bavit. Sledujte rodinné výdaje nebo si spočítejte daňové přiznání.
Vytvářejte, sdílejte a efektivně prezentujte své nápady. Můžete využít jednu ze stovek nabízených šablon, upravovat vše počínaje styly textu a ikonami konče. Hotovou prezentaci můžete klidně odvysílat on-line nebo ji sdílet s vašimi blízkými.
Access
Aplikace Access je snadno použitelný nástroj pro rychlé vytvoření databázových aplikací s využitím prohlížeče, který vám pomáhá udržet v chodu váš podnik. Vaše data jsou automaticky ukládána v databázi SQL, takže jsou zabezpečenější a měřitelnější než dříve.
PowerPoint
Vytvářejte, sdílejte a efektivně prezentujte své nápady. Můžete využít jednu ze stovek nabízených šablon, upravovat vše počínaje styly textu a ikonami konče. Hotovou prezentaci můžete klidně odvysílat on-line nebo ji sdílet s vašimi blízkými.
Hlavní výhody Microsoft 365 Business Standard:
Měsíční aktualizace
Získejte nejnovější funkce a možnosti díky vždy aktuální verzím Outlooku, Wordu, Excelu, PowerPointu pro Windows nebo Mac. Aplikace Access a Publisher jsou dostupné pouze pro počítače s Windows. OneNote funkce se mohou lišit.
Microsoft Teams - propojení a spolupráce
S Microsoft Teams získáte okamžitý přístup ke všemu, co týmy potřebují, včetně chatu, obsahu, nástrojů a kontaktů. Komunikujte pomocí zpráv, hlasových hovorů nebo videohovorů. Pořádejte schůzky na webu a využívejte k tomu funkce pro sdílení obrazovky v jednom kroku a HD videokonference.
Cloudové uložiště na OneDrivu
Získáte 1TB cloudového uložiště na OneDrivu. Upravujte nebo sdílejte dokumenty, fotky a další obsah přes všechna svoje zařízení.
PowerApps
Vyvíjejte s PowerApps firemní webové aplikace na míru nebo si vyberte ze šablon. Není nutné umět psát kód.
Služba Power Automate
Funkce Power Automate vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami. Můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a používat další funkce. Ne vždy je nutné umět programovat.
Hostování e-mailu s 50GB poštovní schránkou
S Outlookem získáte firemní e-mail s 50GB poštovní schránkou pro každého uživatele a možností posílat přílohy až do velikosti 150 MB.
Intranet a týmové weby
Zajistěte přístup k obsahu, odborným znalostem a procesům pomocí týmovému intranetu a webu v SharePointu.
Možnost práce na různých zařízeních
Pracujte na několika počítačích PC nebo Mac, tabletech a mobilních zařízeních (se systémy Windows,iOS i Android)*.
*. Dostupnost mobilních aplikací se liší podle země nebo oblastí.
Windows
OS Windows:
Windows 7 Service Pack 1, Windows 8.1, Windows 10, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2008 R2 nebo Windows Server 2012
Procesor: Procesor x86 nebo x64 o frekvenci 1 GHz nebo rychlejší se sadou instrukcí SSE2
RAM: 1 GB (32bitová verze), 2 GB (64bitová verze)
Místo na pevném disku: 3 GB
Displej: Rozlišení 1024 × 768
Mac
MAC OS
Procesor: Intel
RAM: 4 GB
Místo na pevném disku: 6 GB s formátem HFS+
Displej: Rozlišení 1280 × 800
Mobilní zařízení
Android
OS: KitKat (4.4.X) nebo vyšší
Procesor:Android verze KitKat 4.4 nebo novější a procesor ARM nebo Intel x86
Paměť: 1 GB
iOS
Office pro iPad® a iPhone® vyžaduje iOS 10.0 nebo novější. Office pro iPad Pro™ vyžaduje iOS 10.0 nebo novější.
Další požadavky:
Vícedotykové funkce vyžadují zařízení s dotykovým ovládáním. Všechny funkce je ale vždy možné ovládat pomocí klávesnice, myši a ostatních standardních vstupních zařízení nebo vstupních zařízení s podporou přístupnosti. Dotykové funkce jsou optimalizované pro použití s Windows 8 nebo novější verzí.
Některé funkce produktu a grafické prvky se můžou lišit v závislosti na konfiguraci systému. Některé funkce můžou vyžadovat dodatečný nebo pokročilý hardware nebo připojení k serveru.
Internetové funkce vyžadují připojení k internetu.
Je potřeba mít účet Microsoft.
Jste firma a máte zájem o větší počet licencí?
Jste škola nebo státní instituce?
Připravíme nabídku přesně podle vašich potřeb