Máte dotaz? Napište nám
Po–Pá: 8:30–17:00

Jak využít One Drive od Office?

Chcete, aby měli Vaši zaměstnanci, obchodní partneři či kolegové neustálý přístup k aktuálním firemním souborům? Sdílejte s nimi tato data pomocí služby One Drive, která je součástí Office 365 pro podnikatele!

Jak na one drive 

 A jak na to? Máme pro Vás návod – čtěte dál! 

 

  • Zvolte funkci One Drive.
 Začínáme s One Drive

  • Označte soubor, nebo složku, kterou chcete sdílet s ostatními.

 

 Jak na One drive

 

  •  Po kliknutí se na obrazovce objeví nabídka sdílení. V této nabídce stačí jen vyplnit uživatele, se kterým chcete soubor sdílet. Můžete také nastavit oprávnění – zda povolíte editaci, nebo jen shlédnutí souboru.

 jak na one drive

 

  • Po kliknutí na tlačítko Sdílet se odešle email s pozvánkou, ke které můžete připojit i osobní zprávu.
Jak na one drive
  • Odkaz na dokument můžete zaslat i formou URL adresy, kterou Vám systém také vygeneruje.
Jak na one drive
 
  • Dokumenty můžete jednoduše přejmenovat, smazat, kopírovat nebo třeba stáhnout do svého zařízení – kliknutím pravým tlačítkem myši.  
Jak na one drive
  • Synchronizace probíhá automaticky. V případě, že pracujete offline, proběhne synchronizace při prvním připojení k internetu. Synchronizaci je možné provézt i přes ikonku Sychrnonizace.
Jak na one drive  

Naposledy přidané

Nahoru