Adobe Acrobat Professional pro týmy MP ML (vč. CZ) GOV, 12 měsíců
Roční licence pro státní instituce Adobe Acrobat Professional je řešení pro tvorbu, úpravy a podepisování dokumentů PDF od Adobe.
více o produktu
- Typ použití SW: Státní správa
- Typ SW (Nový, upgrade, prodloužení): Nový
Elektronická licence
- Stav: Produkt má elektronickou formu
- Dodání: Odesíláme zpravidla do 1-2 pracovních dnů
Určité typy elektronických licencí vyžadují pro odbavení zásah našich operátorů. Vyřízení vaší objednávky proto může trvat různě dlouhou dobu v závislosti na vybraných produktech. Vždy se ale snažíme uvést co nejpřesnější odhad doby odeslání.
Jakmile bude zvolená elektronická licence připravená k odeslání, uložíme ji do vašeho účtu na SW.cz a dáme vám vědět prostřednictvím e-mailu.
Podobné produkty
Adobe Acrobat Professional 2020 MP CZ
od 7 923 KčTyp licence: nová licence pro státní správu
Lokalizace: česká
Platforma: MP = multiplatformní varianta (Windows i Mac)
Délka licence: 1 rok
Dodání: elektronicky do zákaznického účtu (trezoru) SW.CZ
Adobe Acrobat Professional pro Týmy
dříve Acrobat pro DC vás spojí s vaším týmem pomocí jednoduchých pracovních postupů na počítači, mobilními zařízeními a webu – bez ohledu na to, kde pracujete. Více než pět miliónů organizací na celém světě používá Acrobat k vytváření a úpravám komplexních PDF souborů, k převádění PDF souborů na formáty Microsoft Office a ke spoustě dalším věcem. Když hodně cestujete a potřebujete spolupracovat s kolegy na více místech, spolehněte se na aplikaci Acrobat, která vás nezklame.
Porovnání funkcí mezi edicemi Standard a Pro
Podívejte se na porovnání funkcí roční a trvalé licence
Hlavní funkce Acrobat Pro:
Práce s dokumenty PDF
- Prohlížení, upravování a komentování obsahu PDF z počítače, mobilního zařízení nebo webového prohlížeče (pouze v roční verzi)
- Ukládání, správa a sdílení souborů online s okamžitým přístupem k souborům na všech zařízeních
- Otevírání, úpravy a ukládání souborů ve službách Box, Dropbox, Disk Google a Microsoft OneDrive.
- Podpora Touch Baru na MacBooku Pro
- Porovnání rozdílů ve dvou verzích souboru PDF - popis funkce
- Výpočet vzdálenosti, obsahu a obvodu objektů v souborech PDF
- Ochrana otevřených souborů PDF řešeními pro ochranu informací od společnosti Microsoft, včetně služeb Azure Information Protection a Microsoft 365
- Správa, organizace a vyhledávání dokumentů PDF z jednoho umístění v zobrazení domovské stránky.
- Otevírání souborů PDF chráněných řešením Microsoft Information Protection, včetně Azure Information Protection a Microsoft 365
- Sledování aktivity na počítači, mobilním zařízení a webu pro dokumenty odeslané k prohlížení, recenzování a podepisování (pouze ve verzi předplatné)
- Vyšší produktivita na nejnovějších dotykových zařízení s Windows, včetně notebooku Surface Pro (pouze v roční verzi)
Vytváření souborů PDF
- Převod dokumentů a obrázků do PDF
- Vytváření souborů PDF z libovolné aplikace, která umožňuje tisk
- Vytváření, ochrana a odesílání souborů PDF v oblíbených aplikacích sady Microsoft 365 pro Windows
- Slučování více dokumentů a typů souborů do jednoho souboru PDF
- Převod webových stránek na interaktivní soubory PDF s odkazy
- Zabránění jiným osobám v upravování a kopírování informací z dokumentů PDF
- Vytvoření souboru PDF chráněného heslem
- Rozpoznání textu při skenování, zobrazení vedle původního textu a možnost opravy vzniklých chyb
- Automatické opravy nafocených dokumentů odebráním pozadí a úpravou perspektivy
- Převod souborů Adobe Photoshop (PSD), Illustrator (AI) nebo InDesign (INDD) do formátu PDF na počítači i mobilním zařízení
- Převod naskenovaných tištěných dokumentů do okamžitě prohledávatelných a upravitelných souborů PDF s písmy odpovídajícími originálnímu textu - popis funkce
- Konzistentní příprava souborů PDF pomocí průvodce akcí
- Převádění souborů PDF a ověřování shody se standardy ISO jako PDF/A a PDF/X
- Vytváření technických souborů PDF v aplikacích Microsoft Project, Visio nebo Autodesk AutoCAD
- Vytváření a ověřování souborů PDF tak, aby vyhovovaly standardům týkajícím se usnadnění přístupu pro osoby se zdravotním postižením
- Vytváření a export dokumentů ve formátu PDF na mobilním zařízení (pouze v roční verzi)
- Tvorba PDF s bohatým obsahem a dalšími funkcemi aplikace Acrobat jediným kliknutím v sadě Microsoft 365 (pouze v roční verzi)
Úpravy souborů PDF
- Úpravy textu a obrázků v souboru PDF pomocí přeformátování odstavců na celé stránce
- Převod PDF do upravitelných souborů aplikací Microsoft Word, Excel nebo PowerPoint
- Vkládání, odstraňování, otáčení a změna uspořádání stránek v PDF
- Převod PDF do obrázkových formátů JPG, TIFF nebo PNG
- Rozdělení PDF extrahováním jedné nebo několika stránek
- Přidání záložek, záhlaví, číslování a vodoznaků
- Trvalé odstranění skrytých citlivých informací z dokumentů PDF
- Trvalé odstranění citlivých viditelných informací z dokumentů PDF
- Přidávání zvuku, videa a interaktivních objektů do souborů PDF
- Přidání Batesova číslování do právních dokumentů
- Přidávání nebo úpravy textu a obrázků na tabletu a mobilním telefonu (pouze v roční verzi)
- Změna pořadí, odstranění nebo otočení stránek PDF na tabletu se systémem iOS nebo Android (pouze v roční verzi)
Sdílení a podepisování
- Přidávání komentářů do souborů PDF s kompletní sadou nástrojů pro přidávání komentářů, včetně textových úprav, zvýrazňovače a lístků s poznámkami
- Shromažďování právně závazných elektronických podpisů od ostatních a sledování odpovědí v reálném čase
- Digitální podepisování, certifikování a ověřování dokumentů
- Převod papírových dokumentů nebo souborů ve formátu aplikace Word na vyplnitelné formuláře PDF
- Volba komentářů a export do aplikace Word
- Označení souborů PDF razítky jako „schváleno“ nebo „návrh“
- Vlastní nastavení a automatická optimalizace velikosti souborů PDF
- Kontrola před výstupem a příprava souborů na tisk ve vysoké kvalitě
Následující funkce sdílení a podepisování jsou součástí pouze roční verze
- Sdílení odkazů PDF k prohlížení, recenzování a podepisování
- Zobrazování oznámení o stavu a aktivitách pro dokumenty zaslané k prohlížení, komentování nebo podpisu v reálném čase
- Shromažďování skupinové zpětné vazby v jednom souboru PDF online bez nutnosti přihlášení recenzentů
- Rychlejší vyplňování, podepisování a posílání datových formulářů díky automatickému vyplňování na počítači i mobilních zařízeních
- Možnost vylepšit formuláře PDF přidáním interaktivity pomocí JavaScriptu
- Přidání firemního loga do smluv a okamžité vytvoření webových formulářů nahráním formulářů
- Shromažďování elektronických podpisů od kohokoli, kdo vyplní webový formulář
- Vyžádání hesla, bezpečnostní certifikace
- Pokročilé integrace elektronických podpisů se službami Microsoft a Box
- Snadné nahrávání existujících formulářů PDF a okamžité vytvoření webových formulářů
- Využití umělé inteligence a strojového učení ke snadnému převodu libovolného dokumentu na webový formulář automatickým přidáním polí formuláře a podpisu jedním kliknutím na tlačítko
Členství v Creative Cloudu
je platné na dobu 12 měsíců od prvního nákupu. V průběhu členství je také možné dodatečně dokupovat další licence. Délka platnosti další licence je vždy počítána k datu expirace první licence Creative Cloud, cena za další licence je počítána dle počtu měsíců zbývajících do konce členského období (počet celých měsíců od nákupu další licence do data expirace aktuálního členství, zaokrouhleny nahoru - např. pro 5 měsíců a 12 dnů bude pořízeno členství na 6 měsíců, atd.).
Prodloužení členství není podmínkou a není ani automatické. Licence tedy funguje jako pronájem/předplatné. Před ukončením členství se může zákazník rozhodnout, zdali zakoupí členství na dalších 12 měsíců, a pro kolik licencí. V případě, že aplikace nehodlá dále využívat a licenci neprodlouží, ta automaticky zaniká. Po datu expirace přestávají být aplikace použitelné a je třeba je odinstalovat.
Pro objednání licence v Adobe® Creative Cloudu je třeba jako první krok provést registraci do licenčního programu VIP (Value Incentive Plan) na základě pozvánky. Pozvánku Vám rádi v případě zájmu zašleme.
Aplikace Creative Cloud pro stolní počítače lze stáhnout a nainstalovat do více počítačů bez ohledu na operační systém. Aktivace je však omezená jen na dva počítače na osobu s daným členstvím!
Systémové požadavky Windows:
- Microsoft Windows 11 64-bit, nebo Windows 10 64bit (verze 1809 nebo novější); nebo Windows Server 2019 64-bit, nebo Windows Server 2016 64-bit,
- Procesor: 1,5 GHz nebo rychlejší
- Paměť RAM: 2 GB
- Volné místo na pevném disku: 4.5 GB
- Monitor s rozlišením: 1024 × 768
- Hardwarová akcelerace videa (volitelně)
- Povinná aktivace - aktivace licence, ověření členství a přístup k online službám vyžadují připojení k internetu a registraci.
Systémové požadavky Mac:
- macOS 13 (Venture), macOS 12 (Monterey), macOS 11* (Big Sur), macOS X 10.15 (Catalina),
- * Podrobnosti se nacházejí v části Kompatibilita aplikace Acrobat se systémem macOS 11 BigSur.
- Safari 10.0 nebo 11.0 (zásuvný modul prohlížeče Safari je podporován pouze na 64bitových procesorech Intel)
- Procesor: Intel 64-bit, nebo procesor Apple Silicon M1 / M2
- Paměť RAM: 2 GB
- Volné místo na pevném disku: 2,75 GB
- Monitor s rozlišením: 1 024 x 768
- Povinná aktivace - aktivace licence, ověření členství a přístup k online službám vyžadují připojení k internetu a registraci..
Pro podrobnější systémové požadavky ADOBE Acrobat Pro DC(týmy) se podívejte na stránky výrobce Adobe.cz
Poznámka:
Online služby společnosti Adobe jsou k dispozici pouze uživatelům starším 13 let a vyžadují souhlas s dalšími podmínkami použití a Zásadami ochrany osobních údajů společnosti Adobe. Online služby nejsou dostupné ve všech zemích a jazycích, mohou vyžadovat registraci uživatele a jejich poskytování může být částečně nebo úplně změněno či ukončeno bez předchozího upozornění. Služby mohou být zpoplatněny nebo mohou vyžadovat předplatné.
Jste firma a máte zájem o větší počet licencí?
Jste škola nebo státní instituce?
Připravíme nabídku přesně podle vašich potřeb